if you care enough for the living make a better place for you and for me

god dag eller?
kom för ett tag sen hem från marieberg va där med mamma, fia & älsklingen köpte ett par ljusa jeansleggings, en denimblå jeansjacka (kort), ett par guldiga sandaler och en jättefin klänning från MQ!
älskling kom iaf till mig iförrgår å gosa med mig hihi och igår så satt vi vid teven typ halva dan å kolla på massa MJ program å videos
och sen vid sju började ju direktsändningen från Los Angeles Staple center där minnesstunden var för Michael Jackson-
usch, den var ca 2 h lång och jag satt å grät nästan hella tin. så hemskt men ändå så fint var det.
det värsta var ju när MJs dotter Paris ville hålla tal när hella familjen stog på scenen
hon hade gråten upp i halsen å sa typ "i just wanted you to know that he was the best daddy you can imagine and i love him so mutch".
Det visar väll ändå att Michael Jackson älskade sina barn och tog väl hand om dem?
och som Jermaine eller nån annan av brorsorna sa "Now they can live you alone brother"
jävla media som lever på att outa folks liv eller bara ljuga om dem.
men så rätt, nu vilar MJ i frid iaf.
haha känns som att jag bara skriver och snackar om Michael Jackson hella tiden, men han var min största idol
sen jag var liten förutom Ronaldinho då och det känns fkt som att man har förlorat någon som står en nära.
Han gjorde en sånn stor påverkan på mitt och miljoner andras liv genom att bara stå på scenen!
önskar att jag hade haft chansen att ha fått sätt honom. 2late.
HAHA kolla nu skriver jag bara ännu mer :(
aah iaf, efter minnesstunden var slut så gick jag å älski till mitt rum å dega
sen så kommer hans mamma å plingar på vid tiotiden, vi bara wtf?
men addes lillebrur pontan hade krashat med moppen å åkt till sjukhuset han hade brytit armen på tre ställen och ledbandet hade gått av så han va kvar på sjukhuset inatt med deras pappa så jag å adde hängde med deras mamma hem å höll henne sällskap!
aja vi får hoppas det går bra för pontus!
imorgon fyller iaf min mormor år så ska ut med henne å farmor & farfar å äta vid 12:00 för på lördag när min familj ska käka med na så är jag förmodligen på kusten med adde å hans familj, beror ju på hur det går med pontus eftersom han måste stanna kvar på sjukhuset inatt oxå,
men det blir nog kusten på fredag, får hoppas iaf :)

oj vad mkt jag skrev nu haha byes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0