I am not prepared to be strong

hejhej,  nu är jag hemma efter 1 vecka på kusten!
det har varit hur underbart som hellst med min älskling
det är så sjukt skönt att få komma bort från skithålan kumla!
usch känns knappt värt att komma hem
men kul att mamma å pappa hade saknat mig iaf :*
jag å älsklingen fick sova i hans mormors segelbåt det var hur mysigt som hellst <3
vi hann vara till göteborg/liseberg, smögen å ett shoppingcenter sen har det bara blivit massa chill =)
nu har jag bara en vecka kvar sen blire sommarjobb tills skolan börjar igen... suck
blir deprimerad!
det är iofs bara 5h om dagen jag jobbar men mamma & pappa drar till finland på torsdag
och jag får ju inte följa med pga sommarjobbet
så jävla lessen är jag!
vi åkte inte till finland förra året heller för att det hände så mkt här hemma morfar dog osv
och nu får jag inte åka dit i år hllr ;´(
det enda som är bra just nu är andreas, min älskade andreas!!all I have is you It is all that I'm breathing for<3

det känns så rörigt just nu
skulle inte ha vart fel att vara kvar ett par veckor till på kusten

men det kmr väll bättre tider! ska fixa lite nu

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0