8/7

haha jag borde seriöst ta och lära mig att göra en egen design på bloggen :p
men men, rosa får den vara så länge!

idag fyller min gamla och kära mormor 82 år gammal!!1
så vid tolv imorse åkte jag iväg med henne, farmor & farfar å käka på sjösidan
det fanns bara dagens & hamburgaretallrik man fick välja mellan så det blev hamburgaretallrik för min del,
inte den goaste jag ätit men dög!
var nyss å fika hos mormor oxå, trevlans!
det blir iaf kusten på lördag istället för imorgon är det bestämt nu, men det blir kalasbra!
addes lillebror har iaf kommit hem från sjukhuset idag.
stackarn som fått legat där sen i tisdags!
får se ifall jag ska leka med älsklingen ikväll då
och vart tog det varma å sköna sommarvädret vägen?
regn är vi trötta på nu, fram med solen igen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0