6/7

hallåå, idag är det regnigt å tråkigt väder
så det finns i princip ingenting att göra än att sitta hemma å dega
men kan va skönt det oxå
mamma hade köpt Michael Jackson The Dangerous tour Live in bucharest
så har suttit å kollat på den nu
fyfan, MJ är verkligen the king of pop, jag blir så jävla inspirerad av allt han gör på scenen
helt sjukt hur mkt han har berört hela världen och ännu mer nu när han är död,
men han kmr aldrig att glömmas så är det bara.
aja, blev väckt av mamma strax efter tolv å hon kom in med en Frida tidning & två trisslotter
för jag har namnsdag idag +alla andra Jessic:or så grattis på oss!
men jag vann som vanligt ingenting på trisslotterna
kan inte jag få va lite lucky nån gång ?
hmm undra vad man ska göra nu då
blev nästan lite sugen på att baka haha

aja

PUSSSSSä

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-07 @ 22:57:51
URL: http://jeaff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0