21/7

heej på dig säg!
precis käkat mat å fått lära mig lite om hur man lagar mat osv av mamma
haha jag är ju inte kungen i köket å mamma & pappa drar ju till <3finland imorron natt
så nu får jag & syrran klara oss själva i 2 veckor utan färdiglagad mat åsååååå
inte första gången vi kmr va hemma själva men mamma verkar ju tro det å att vi är 5 år eller ngt,hah!
börjar ju sommarjobba på måndag.........jag vill inte.........
ångest!
vill bara ha sommarlov i typ 2 månader till å kunna slappa å göra vafan som hellst
har ju knappt hänt ngt under sommarlovet eller jag har ju varit med älskling nästan hella tiden
så det har ju vart guld<3
men tiden har ju bara runnit iväg.
har iaf vart hos älsk sen i söndags å spelattttt så kom hem för ett tag sen
ska kolla på film snart med syrran sen blire bara att slappa
jag tror att jag har fått en spricka i svanskotan eller ryggraden, har haft så förbannat ont i flera veckor nu
när jag tex ska böjja mej ner å verker dt till som fan
fast är ju inte så konstigt när man ser hur jag sitter vid datorn :p
haha får väll kolla upp det nnå gång
nu ska jag spela lite innan fia vill kolla film

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0