1/7

hej juli månad osv
fan vad jag svettas
asvarmt i mitt lilla rum å det hjälper inte med att ha fläkt på å öppet fönster
sitter iaf här å har nyss installerat massa gamla old schul Sims spel
typ hot date, livin it up, holiday å dom dära
sen när jag hade gjort mina gubbar å skulle börja bygga huset
å göra koden så jag får mer pengar så får jag inte upp rutan
har frågat massa och man ska ju trycka ctrl + shift + c , men nee får inte upp rutan
har testat annat oxå men it dosen't work :(
dagen har annars varit seg tills älskling kom å rädda den
vi gick med mamma å pappa bort till pukestugorna i sannahe å kolla på gamla bilar åså
sen dega vi bara, men jag blir alltid på bra humör när jag är med älskling!
imorgon är det ett helt jävla år sen moffi dog<33 så moster kommer hem
å jag, mammi, moster & mormor ska åka å käka nånstans sen lägga rosor i minneslunden
jag skrev förut ut en bild på morfar med lite text som vi ska lämna där oxå, jag älskar dig moffa <3
imorrnkväll sen så tar ja med datorn å åker till älskling som vanligt, hans inetkompis ajhan är hos honom nu oxå
men det blir la sköjjjjjjj!

jaja, det var väll allt

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0