welcome back jessica, welcome!

hej alla fans
har haft ett långt blogguppehåll nu känner jag
but im back! hah
har inte haft så mkt tid att blogga och blogg.se är inte hela mitt liv som det är för vissa andra, host. =)
sommarlovet är iaf över sen 1 vecka tillbaka, men skolan har inte varit alltför jobbig!
något som är jobbigt just nu är att jag har suttit på lösnaglar haha, så jag kan knappt skriva på tangenterna
å inte spela cs :(  får skylla mig själv antar jag
idag fick jag min lön så jag å älskling drog in till "marieberg galleria" som det numera heter,
å *VIPS* så är hälften av pengarna borta ;)
köpte fkt nödvändiga grejjer så som ;
en svart väska från accent , en vit hatt från carlings, en stor m.j affisch, ett par slitna ljusa jeans från bikbok, twilight boken "om jag kunde drömma", en svart bh med rosett på från HM och mascara :)
igår köpte även min älskling ett rött steelseries headset till mig <3 aw  och lösnaglarna ;)
känns gött att ha uppdaterat sig lite med grejjer
sen äre bara håret som ska fixas lite
och bloggen borde ja kanske oxå fixa till ?
jag ska försöka bli aktiv å göra den lite intressantare å finare
så den lockar till sig lite mer folks .. det är bara frågan om när jag tar tag i det :P
haha vi hörs

ha D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0