rubrik

idag blev jag bränd av en humla på mitt knä
arg som fasen blev jag och ont gjorde det :(
känns som att hela knät har svullnat upp, men kom på att ja slog i knät på mitt databordskant för ett par dagar sen
när jag stanna hemma från sommarjobbet å drack lite ist. hehehe.
ajj..typ.
det har väll varit okej att jobba nere vid ksjön dom här dagarna för det har varit nice väder
inatt hade det varit snorungar som brytit sig in på djupadalsbadet å pajjat 42 fönsterrutor och slängt en postlåda i poolen
seriöst? vilka uttråkade jävlar och patetiska.
man måste ju ha väldigt tråkigt om man gör så där. eller?
drog iaf en halvtimma tidigare idag för jag åkte med mamma å moster till sjukhuset å hälsa på mormor
det var skönt att få träffa henne även om man inte kan kommunicera med henne, hon ser så sjuk å hjälplös ut och jag i allmänhet hatar sjukhus. lilla momo<3
väldigt tufft är det just nu, men finns ju ingenting man kan göra.
life is a bitch.
imorrn äre iaf freeedag<3 och jag vill bara vara med älsklingen och sova med honom
men är bjuden på födelsedagsfest hos jenny på lördag å emma vill att ja ska dra dit med henne
skulle vara kul för vi börjar bli kompisar igen eller ja, vi är nog. och jag saknar henne.
men får se hur det blir.
drygt bara att jag jobbar 14:00-19:00 imorrn. på en fredag. bleH
jobbigt
har iaf sovmorgon så nu kan jag gama i ett par timmar hehehehehee

hejdå

jag har ont i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0