you don't know how lovely you are

god kväll på er
idag har varit en bra dag, skolan var väll rätt seg åså
men sen efter så va jag med min andreas, jag är käär lalala :D
har varit så otroligt glad dom senaste dagarna på grund av honom
har fått tillbaka hoppet om kärleken:-)

idag i skolan så kom en kille och en tjej från RFSL som var homos och
hade en föreläsning för oss
om homosexuella, transvestiter och bisexuella
se på fan! nemen, det var fkt intressant att lyssna på dom!

inte alla men dem flesta vet nog att jag är bisexuell.
min familj och släktingar vet inte om det, men jag tkr inte att det är en
sånn big deal?
det är ju ganska många nu för tiden som är 'bisexuella'
nu syftar jag på tex 13åriga flickor som klär sig hardcore..
blir rätt irriterad på dem flesta utav dem, för nästan varje sånn
som också kallar sig 'emo' är bisexuell idag, typ som att det är värsta trenden
eller att det hör till stilen att man ska vara bisexuell. gah patetiskt.
fast vad vet jag, dom kaske är attraherade av båda könen.
nog talat om det!
den här veckan likt dom andra har bara rusat förbi
imorron äre torsdag och sen helg igen.
börjar seriöst bli rädd på allvar nu :p
tiden går nästan för fort.. dock har det sina fördelar
för då äre ju strax sommarlov och dreamhack!
men ändå, känns som att jag snart är pensionär! haha x'D
nej men.

Jag lever i nuet och det känns bra!

ha D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0