What tomorrow could bring And today doesn't really know

hej hopp gummisnopp
har typ nysit 6 ggr i rad nu hahaha skitskojj :D
idag har varit en rätt bra dag fkt
började morronen med lite klassråd och alla i klassen fick en frånvarolista
som tydligen ska börjas skicka hem varje månad om hur mkt ogiltig/giltig frånvaro man har
eh!
men kan va bra, så man vet ifall man förlorar studiebidraget, or not.
sen så håller vi ju på med ett projekt som jag inte får ta upp
men det kmr komma upp på youtube när det är klart iaf, så ni får se då =D
blir nööjs som fan tror jag.
sen hade vi engelska.. god. måste verkligen gå på stödtid imorrn efter skolan
ligger efter jättemkt i engelskan, helt sjukt. under högstadiet hade jag ju fan vg i eng
men kanske inte så konstigt när vi hade totalt jävla pantade engelskalärare! haha.
sen sist kinesiska hade ett litet test bara gick nog braaao
slutade vid tjugo i tre sen drog jag och emma iväg till ungdomsmottagningen
sen tillbaka till skolan och hämta grejjor och spela poker en stund å sen hemmåt!
har försökt plugga lite matte för jag kom på igår när jag skulle sova att vi har matteprov imorron.
hej igjessica.
kmr gå åt pipsvängen som dom andra två proven. seriöst. jag kan fan inte med ekvationer.
förstog inte ens det i nian och då hade vi även världens bästa lärare men jag fattade ändå inte
hah! sakna jonny somfan<3
måste åka å hälsa på på kumlaby snart innan sommarlovet.
tänk, att det är strax ett år sen vi slutade nian !
helt sjukt.
jaja nu ska jag försöka plugga lite mer och sen spela cs

p.s
jag saknar min andreas så häääääääär mkt

pöäss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0