walking on sunshine!

hejhoppsan!
sitter här och är helt hyperaktiv och glaaaad :D
just nu känns allt rätt okej!
skulle vara bäst om det var sommarlov nu ist för påsklov
men det närmar sig! typ 64 dagar kvar bara?
det är ju ingenting!
men mkt i skolan att göra innan dess, usch
men det kirrar vi!
idag så började dagen rätt så dåligt
blev massa tjaffs med mamma å hon hällde mjölk över min mat
och påstog att det var mitt fel? cp.
så drog rätt snabbt hemifrån och åkte till johan
satt där några min sen cyklade vi in till kumla och köpte cigg
å handlade massa energidricka åså drog vi till malmen å satt där i typ 45 min
å lyssna på musik å kedjerökte haha vafan!
sen kom iaf anna å några folk så spelade vi lite brännboll ett tag
träffade ju oxå en saknad sissel som man inte träffat på aaaaslänge
å så kom min sötnos andreas förbi! :-)
efter brännboll så drog vi några till anna å spela gh men ja va bara där en stund
för min kerley ringde och kom hem idag så åkte förbi henne också en stund
innan jag nu kom hem!
kollade oxå på förlängningen av färjestad-hv
slutade med att färjestad vann, det får stefan liv och voutilainen ta på sig...
hoppas att hv vinner imorrn annars äre kört!
nu ska nog fixa mej en kvällsmacka är ju rätt så hungrig
eftersom mamma förstörde min mat idag ... HMPF!

haha aja!
fortsatt trevlig kväll

xoxo jbackelicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0