troett jessica

heye!
igår blev bra!
fick sjuss till pump efter maten och mötte cibelle
vi drog hem till olle å hämta honom sen gick vi till maxi
å mötte jeaffi där, handlade engånsgrillar och marsmellows
sen när klockan närmade sig åtta gick vi mot kumlasjön
å tog oss plats på mitten utav kullen, en stund senare så kom emma & jenny oxå
vi tände första grillen haha och det blev ju lyckat körde på med tändvätska hella tin
så det blev en tjock jävla rök haha!
sen så lekte vi lite "jag har aldrig" fast med marsmellows ist =d
efter ett tag så dök det upp mer å mer folk och när det var mörkt
så var dt blev ganska mkt folk sen, mysigt var det!
men kallt som fasiken blev det ju och jag hade bara klackskor utan strumpor
så mina fotar dog lite :(
men en rolig kväll med trevliga människor blev det och vid tolv när alla hade dragit
så gick jag & andreas hem till honom, myskorv<3
vaknade vid 1-2 idag nångång men låg kvar i sängen till typ 4 haha lata
sen så fick jag sjuss hem!
kan inte fatta att jag är så trött som jag är nu
även om vi sov mkt inatt
känns som om mina ögonlock väger flera ton haah
men blir att vara vaken ett par timmar till
ska snart käka några mackor sen kolla på någon film tror jag.

en bra helg har det varit iaf

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0