the school is killing me

kom till skolan för typ 20 min sen
och har administration nu, men vi fick gå och fundera på ett ämne vi
ska argumentera och redovisa om på powerpoint om några veckor.
usch fyfan, jag hatar verkligen att redovisa inför klassen, och nu ska vi göra det
enskilt också!
jag har inga som hellst problem med att prata och vara mig själv inför folk,
men när det kommer till att stå och prata alldeles själv när man har alla blickar mot sig
då säger min mun ifrån, haha börjar jämt stamma och hjärtat dunkar i 190.
har så jävla mkt att göra nu i skolan
prov imorrn i bransch & produkt
powerpointpressentation om kinas mat i typ april, inlämmningsuppgift ska det vara på det med
på typ 2-3 sidor.
jämmföra två internetbutiker och redovisa i maj
asmkt läxor och uppgifter
fan pallar inte!
vill bara ha sommarlov NUNUNU !


aja måste gå tillbaka till lektionen nu
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0