sunny days

tje eller!
haha ni får ursäkta mina två senaste emoinlägg
men vi alla har ju som sagt våra dåliga dagar,
men nu är dom förbi!
idag är allt bra eller det mesta iaf!
solen lyser, har sovit 12 timmar inatt = utvilad,
ska snart käka revbensspjäll och tzatsiki, för gött!
sen vid åtta så ska jag, emma & jennifer få med oss massa
gosiga människor och grilla & umgås lite vid ksjön!
så kom dit!
andreas ska även med har jag bestämt och jag ska nog sova
hos honom inatt
så, jaa.. idag blir det braao! :D
igår blev det ju att vara hemma hella kvällen eftersom emma
hade somnat och vaknat vid 8 så jag hade ingen sjuss dit
så ist spela jag cs i flera timmar och såg sen på fast and furious - tokyo drift
innan jag somnade, en av mina favvisfilmer helt klart!
nu ska jag fixa mig lite innan vi ska käka

ha en trevlig kväll

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0