some questions are dangerous, the truth is not an option

fatta att det bara är 52 dagar kvar till Dreamhack Summer!! !!1!
och då ska jag få se Sonic Syndicate <333
så jävla gutt att dem ska komma och spela på dh
det blir ju typ som en konsert plus att man är på D R E A M H A C K
det kan ju inte bara bli mkt bättre!
taggat till max!

idag har det varit seeeegt.
jag drog från 'klimathjältarna' vid halv tre för att hinna med bussen
så slapp den sista halvtimmen iaf!
visst, jag bryr mig om miljön och klimatet osv
och jag trodde verkligen inte att det var så här illa
men .. ah
för att jag ska va lite delaktig till att rädda miljön så får jag väll sluta ringa mamma å syrran
om sjuss hem från skolan, och börja cykla sen ist.
och typ.. öh
jag är fan redan miljövänlig ju :O
jag sopsorterar lr ne, det gör mamma, men jag pantar mina energiburkar,
åker tåg när jag ska till örebro, buss till skolan.
sådeså!

jag var iaf hungrig som en tattare när jag kom hem
och vad får jag för mat då?
jo, FISK!
jävla torskbajs vare
usch. jag HATAR seriöst fisk.
fiskpinnar, fiskpanneter och rökt sik/lax i finland är möms,
men verkligen inte torsk och fiskgrytor å sånt, bläh.
åt iallafall korv med bröd för en stund sen
och nu ska jag nog poppa lite popcorn och kolla nån film

imorron äre onsdag, känns som att den kommer vara minst lika seg som idag..
haha, tror att kinauppsatsen ska va inlämnad imorrn oxå?
hahahaah right jessica. fan inte skrivit ett piss om det.

jag ogillar skolan atm
ge mig sommarlov nununu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0