some kind of miracle

hallojsan
har inte skrivit sen fredags nu
men i lördags var jag iaf med andreas på kvällen, gooos var det :-)
och igår så var jag på marieberg med mamma, sofia, mormor & moster
köpte ett par jeans från cubus 399 :- och två tunna leggings, vita & svarta
sen käkade vi på mcdonalds ofc ;D
sen blev det bara slappa, blir jämt helt slut efter att shoppa :p
idag så åkte jag, mammi & sofia en sväng till odensbacken och skulle kolla efter ett par skor
till syrran men hon hittade inga, hon har big feets typ 43or, så har väldigt svårt att hitta skor synd om na fkt :p
men jag köpte ett par fejkvans grön-vit rutiga för dom var så pass billiga fast mamma betala ofc haha
sen fikade vi och drog vidare till kumla för att kolla efter skor till fia men hon hitta inga där heller, baad!
drog senare till johan å fixade snus och så spelade vi lite gitarr å dega framför datorn
så har inte hänt för mkt!
saknar btw emma som är fortfarande i borås sen fredags, tkr att hon ska komma hem nu
så jag kan leka med henne +lana!
imorgon ska jag iaf vara med andreas å han ska nog sova här =D sweeet
ska nog oxå boka tid hos frisören någon dag
har fan inte varit där på 7-8 månader nu! haha mitt hår är ganska så förstört
behövs toppas & klippas upp, funderar oxå på att slinga lite blonda slingor
men måste nog få bort det röda i hårbotten å överst också annars blire nog helt fail :p
på fredag åker mamma å pappa till tyskland och ska handla alkohol som alltid
så då är jag & syrran hemma själva tills söndag tror jag, götttt som fan
på påskafton blire att åka till farmor & farfar å äta påskmat :D mumsigt!
nu ska jag nog kolla på någon film
kanske a walk to remember eller the notebook för dom är dom finaste
kärleksfilmerna som finns
och nu känns kärlek typ bra :-)

ha D




här e jeansen btw
där är dom uppvikta
och jag håller på att göra lite mer hål =)
gillarooooom

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0