sleeping all day staying up all night !

ERE PÅSKLOV ELLER ?! =D

yo,
inatt gick jag upp på toa och somnade där
sen så försov  jag mig imorse, haha rätt så kewl!
så vaknade på helt fel sida idag, har varit på ett sjukt dåligt humör, wlöö .

vet inte vad som händer ikv, om jag ska stanna hemma eller dra ut nånstans
får se vad jag blir sugen på!

hade musik imorse, så jävla kul är det!  lätt bästa lektionen
spelade living on a prayer idag
en av världens bästa låtar helt klart å kul är den att spela oxå
sen så gjorde jag omprov idag, även fast jag igentligen blev G på det provet :s
men hella klassen va tvugna å göra om det för vi är så kassa
haha


nu ska jag iaf lägga mig i sängen å glo på viva la bam

och vädret gillar vi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0