du är min sommardröm

hejsan
skön dag har det varit även om jag var negativ imorse åt powerpoint pressentationen vi ska göra enskilt
men jag, ann-britt & carro ska prata om det nån dag å se hur vi gör
hoppas jag å carro får redovisa för bara ann-britt!
det är för klassens bästa ! :-)
när vi slutade 13:05 idag så gick jag & carro till stödstugan
och jag skrev min svenska uppsats som jag missade när jag var sjuk för ett par veckor sen.
skrev om min hobby = datorn! =>
skönt att det är gjort iaf
men har ändå miljontals uppgifter kvar att göra
och nu börjar timmarna gå, så måste börja plugga lite till provet imorrn oxå..SUCK..

hade fkt tänkt att gå upp till affärn å köpa glass å ta en promenad
i detta soliga och älskade vårvädret!
men nu när jag påminde mej själv om att plugga så blir det nog inte så.
dryga jag!

imorrn slutar iaf jag 13:50, ledig från sista lektionen för jag har gjort alla prov där
så då blire påsklov för mig!!1
jädrans så skönt det ska bli, 12 dagars looooov!

hoppas på mkt kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0