du är min sommardröm

halloj
kom hem för ett tag sen
åkte till johan & atteman och kollade på hv-färjestad
jävla skitbajs match!
brukar inte vara såå insatt i hockey men jag hatar färjestad
och det är ju final ffs :o
sen så har vi bara suttit och spelat gitarr & sjungit.
cyklade faktist för första gången sen nyår, duttit av mig!
men sketakallt vare när jag cykla hem i bara skinnjacka
så nu fryser jag massa mkt :( och börjar få ont i halsen, illa!
det är iaf så jävla gött med påsklov nu så det finns inte!
ska soova ut som fan imorron, behövs verkligen.
annars så ska jag kanske dra till arthur eller leka med andreas
eller göra något helt annat
får se hur det blir .

nu ska jag nog spela lite cs och sen kanske kolla någon film

vi hörs va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0