dra åt .........

jag är så jävla förbannad att jag börjar gråta snart
blev ig på matteprovet vi hade förra veckan oxå
tredje jävla matteprovet jag blir ig på?!
inte nog med det så har jag fått en ogiltig frånvaro på nån lektion
när jag har varit på varenda jävla mattelektion 
asso vad har turkbullen emot mig?! 
jag blir så arg
han förstör ju fan för mej och man får ingen hjälp heller
och jag hade ett rätt svar på provet men inte räknat helt rätt 
men va fan, sen när blev uträkningen viktigare än svaret?! 
helt jävla körd i skallen 

blir så arg
ingen idé att jag går till någon mer mattelektion kmr ju ändå bli ig 

min syster hade äckel kamil i matte oxå i gymnasiet 
och hon blev ig i matte när hon tog studenten 
PGA HONOM!! 

dö ditt as jag hatar dig  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0