Does a feeling seem oh so right

tjaa eller!

idag har det varit en riktigt go dag!
skönt väder som fan och solen har stekt på, vi gillart very müchti!
fick ta en tidigare buss imorse till skolan för att jag ska komma i tid
till första lektionen, men det funkade. gick bara upp 20 min tidigare
än jag brukar så att!
hade administration först på morgonen och då skulle ja redovisa på powerpoint
och argumentera om "vrf det inte ska bli 18årsgräns på energidricka" :)
det gick bra fkt, inte lika skrajj längre att redovisa inför klassen :p haha!
sen så vare ju matteprovet, det gick hyffsat bra, får hoppas på det bästa
å att jag lyckas den här gången!
efter provet ville jag & kerley ha pizza så först skulle vi äta på aramis
men eftersom det var så nööjs väder så åkte vi in till örebro å käkade ist,
sen missade vi tåget och kom 40 min försent till nästa lektion, haha inte bra!
jaja, slutade vid 13:05 men gick ner till stödstugan då och gjorde lite engelskauppgifter
som jag måste lämna in, har bara en kvar nu så känns rätt skönt att jag inte ligger efter
så mkt i det längre! puh
annars så har jag bara suttit å försökt spela cs
vårat äckliga bredband förstör för mig
det laggar till som fan ibland när jag ska panga
INTE KUL JU :(
har sovmorgon imorrn till kvart i tolv, det äger:D
så jag & kerley ska nog cykla till skolan,
kan va skönt eftersom det ska bli fint väder hella helgen wohööh!
får e ifall vi ska lana imorrnkväll oxå, det har vi inte gjort på nån månad nu :o OMG!
funderar på ifall jag ska skriva lite på en inlämningsuppgift snart
som ska vara inlämmnad nästa vecka, kan va skönt å ha den gjort nu
men får se ifal jag orkar!

ha D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0