catwalk to heaven

hej å hå
ikv äre valborg å då kmr det supas satan nere vid ksjön å på alla andra ställen i svergie
polisen kmr nog ha fullt upp haha .
men jag har inte ngt som hellst planerat inför ikv
förutom att sova hos andreas.
dumma emma är i uppsala och började dricka halv åtta imorse
hade hon skrivit på sms.
jag saknar henne redan å hon kmr inte hem först på söndag, ditt as!
haha.
men dt blir väll att åka å träffa massa människor,
jag ska nog inte dricka så mkt, har bara lite rödvin som jag ska surpla i mig haha.
annars så blire nog rätt så lugnt för min del.
vårat internet la av helt inatt vid typ tolv, så då orka ja inte va vaken längre
gick och la mig runt halv ett och vaknade imorse vid kvart över tolv
av att någon ringde men orka inte svara.
så sov typ 12 timmar inatt och jag är fortfarande trött, det är illa :p
ska iaf åka iväg å handla med mormor & mamma lite senare
och hämta ut min leopardbikini som har kommit :D
hoppas den passar annars blir jag sur.
nu ska jag nog gå å slappa lite framför teven

laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0