Can you feel the love tonight

hejsan svejsan

sitter nu framför datorn å gäspar som en .. ko lr ngt
alltså är jag jävligt trött
men imorrn är vi lediga eftersom det är valborg så än blir det ingen sömn :p
haha var ju rätt agro när jag skrev inlägget igår
men va fan, man blir ju inte lite irriterad lr.
jävla idiotmattelärare. gah.
nog talat om det.
idag har varit en bra dag som fan!
spelade in våra reklamfilmer imorse hahaha så jävla kul
får se ifall dem kmr upp på youtube om nåra veckor!
sen så hade vi idrott idag med sphp1 & hr1, det va två brudz från via
som hade ett idrottsarbete å skulle köra dans med oss
tydligen så dansade vi 'jumpstyle'
hahaha. naa.. det såg mest ut som vi skuttade runt som bebisar lr ngt
och om man dansar jumpstyle så dansar man ju inte direkt till bob sinclair, lol
efter dansen hade vi håltimma så satt å spela poker med carru å dampa lite
å sista lektionen va kinesiska gjorde inte så mkt påt.
efter skolan satt ja kvar i grupprummet ett tag sen gick jag ut å träffa emma innan hon
skulle åka till uppsala, träffade oxå elias, chrille, johan, cibelle & sissel ett tag
å köpte snuuuus.
sen så träffade jag min älskling och vi gick till han en stund!
han är så jävla bra så det finns inte, crazy bout him <3
btw vilken jävla vändning svergie gjorde i hockeyn (swe-usa)
låg under med 2-5 i sista perioden men vinner sen med 6-5!
men dom vinner inte gruppen men två iaf, gzgz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0