bläh

hej
igår var det det en ganska dålig dag
det är typ samma idag oxå
eller skoldan var helt okej
men nu är jag så jävla irriterad på exakt ALLT
så ska väll försöka skriva av mig lite så det kanske känns bättre
ehe!
verkar ju som att det blir sitta hemma denna jävla fredag
ska igentligen iväg till emma å lana men hon e tydligen inte hemma
å min syster skulle ändå intek unna sjussa ifall
så aaaaah
nu är jag inte på humör att dra ut å göra någonting annat heller
orka arg jessica?
ne.
mitt temperament sux big time
för när jag väl är irriterad/sur/arg osv då är jag verkligen det oxå
å det suger för jag vill vara glad och på ett bra humör
men som sagt när man väl mår bra
så sabbas det alltid
men man får väll som man förtjänar

haha emojessica is back?

ne. nu ska jag sova och det känns inte alls bättre efter att ha skrivit det här korta jävla inlägget

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0