arg jessica

nu är jag så jävla irriterad och arg
förstår fan inte vad mina föräldrar har för problem
bråkar nu om vilken inriktning jag ska välja
handel eller turism och jag vill välja turism
men det får ja fan tydligen inte för dom
för dom säger att ja inte kmr bli något på det
nehe va i helvete finns den inritkignen för om man inte kan få något jävla jobb sen?!!?

så jävla arg är jag
då kan ju dom gå gymnasiet iställe
jag ska väll fan välja vad som känns bäst för mig

jävla idioter orkar fan inte med det här
det är ju fan dem som jämt startar alla jävla bråk
gaaaaah

vill bara bli myndig dirr så jag kan dra härifrån för gott

det är JÄMT så
att när allt känns bra för en gångs skull och jag mår bra
så är det jämt något jävla skit som händer eller nån som förstör

aha!
å nu kmr mamma in å är lung å frågar om sommarjobb?

VAD LIDER DOM AV?!

å allt är ju mkt bättre nu oxå nöär jag inte har snus
mmmm så glad är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0