8/4

god kväll kära ni
idag har det regnat och varit sämst väder
fast ändå mys & bra
för det var längesen det regnade utan att det var snö
så nu är alltså våren & sommaren på ingång
det gillar vi iaf!
vaknade vid tolvsnåret och satte mig vid datorn å degade
men sen efter jag,mamma & fia hade ätit så drog vi iväg till vingåker factury outlet
å kollade lite
köpte mej en jeansväst elr vad man kallar den, en gul wesctröjja och frank dandy trosor
ibland så fyndar man verkligen jättemkt grejjer där men idag så blev det inte mkt alls
min syster köpte bara parfym, haha!
jag har kommit på oxå att folk och framför allt buss chafförer i vingåker inte kan köra,
har dom fått sitt körkort i frukostflingorna eller?
min syster körde hem och vi var vid en korsning och så svänger en buss in och
håller på att köra rakt in i oss så vi måste backa å då kör en tant in i baken på oss
fyfan trodde jag skulle dö!
haha, idioter. men tur så blev det inge märke på morfars gamla bil iaf!
sen så har det inte hänt så mkt mer idag förutom match 5 i smfinalen
mellan hv-färjestad som färjestad vann.....
jag säger bara en sak. HEMMADOMMARE!
den där Andersson förtjänar mkt smisk i baken!
dömde bort två mål och dömde flera st löjliga utvisningar mot hv!
gah, arg blir man!
men men, nu är det över iaf!
imorgon ska vi åka å handla och fylla våra påskägg med flera kg godis :D namnam!
brukar fkt inte äta godis så mkt, men nu äre ju påsk vafan!
funderar fkt oxå på att gå påskakärring i helgen ;) nej vars!
ska nog oxå vara med andreas imorrn eftersom det varken blev av igår eller idag
så det kanske blir bio eller ngt, får se vad vi hittar på!
nu ska jag nog slå på en film och sen blir det sängen!

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0