27/4

tjosan nere i trosan!
idag har varit en ganska bra dag
började klockan 8 och skulle samlas i biografen
hade.. vad heteree... anti narkotika dag? :>
ne så hetere inte, men typ, a ni vet en sånn dag.
började då med att 'ÄLSKA MATS'  (ett band) spelade ett par låtar
haha sköna snubbar!
sen så var det två st från KRIS som stod å snackade om deras kriminella liv med droger å alkoholism osv.
intressant intressant! yeh
sen så pratade dom lite mera och sen var narkotika- ola & sophie å pratade lite oxå
efter det var det vanliga lektioner vid tolv.
gjorde klart lite mer engelska så nu känns det braao,
slutade runt halv tre iaf och då gick jag och hämtade min cykel som har varit på lagning
haha har pajjat den tre gånger sen i somras, massa ekrar som gått av åså.
den har varit med om mkt den där cykeln! x)
fick ju sen cykla hem då och fyfan vad varmt det var att cykla i skinnjacka
dum som jag är så orkade jag inte ta av mig den heller och motvind hade jag hella vägen hem, wlöö på det!
åt iaf när jag kom hem och spelade lite
sen så åkte jag & mamma iväg till motorstadion och jag övningskörde för första gången :D
fan så kul det var! lärde mig typ bara det där med kopplingen och att växla till ettan & tvåan iofs
det gick rätt bra fkt, fast fick ett par kärringstopp ofc x)
men kul var det!
har också typ skrivit klart min näthandelsuppsats nu, måste bara finslipa lite på den
hoppas det blir brao!
imorgon ska jag nog vara med andreas efter skolan :D
saknar min älskling hella tiden <3 han är best :)

jaja that was my day!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0