14/4

hejhej
sitter kvar i skolan efter ett missförstånd med carro som skulle låna mitt busskort
en sväng, men hon hade tydligen aldrig lånat det, så jag hann inte med bussen hem.
men väntar på min syster som kommer väll snart efter hon har varit å bytt till sommardäck
på morfars gamla bil.
skoldagen har väll varit okej, började med kinesiska på morronen som var rätt så seg
sen så tre lektioner till. Har börjat med ännu ett arbete nu i småföretagande/svenska
ska skriva om ett valfritt företag osv. Jag valde mcdonken! höhö
men dt blir nog braobrao!
träffade min sötnos nyss en sväng oxå som kom förbi :-)
ska väll spela lite poker nu på facebook innan syrran kommer

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0