13/4

godkväll
hopps, nu var påsklovet slut för den här gången
back 4 schuul imörrn, ayee det är väll inte så farligt.
mitt lov har varit jävligt värt iaf!
igår så grillade min familj första gången för iår, så jävla najs var det!
sen så drog jag på bio med jeaffi aka biokungen och vi såg på fast and furious 4
så jävla bra var den! rekomenderar stort!
sen så sov jag hos min andreas, myskorv<3
idag har jag legat rätt så död i sängen och glott på the fast and the furious
alltså ettan!
sen så har jag gjort en kinaläxa tills imorrn och påbörjat lite på en inlämningsuppgift i näthandel
som ska va inlämnat sista veckan i april, det är ju fan snart?!
ah men det fixar vi.
har inte så mkt mer att säga fkt
allting känns rätt så bra atm :))
jag har underbara vänner, en underbar pojkvän och snart är det sommar =)
taggat vare här!

ahmen vi höreeeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0